Thursday, May 10, 2018

💫  الف و یا #     #Omega and Alpha   

لغت فوق به معنای ✨ازلی و ابدی✨ می‌باشد. 

الف و یا به مفهوم خدایی است، که از ازل بوده و تا ابد نیز خواهد بود، و نشان دهنده محاط بودن خداوند بر همه چیز است. در کتاب مکاشفه عهد جدید،> عیسای #مسیح از این عنوان استفاده می‌کند.
✨📖✨
 منابع# کتاب# مقدس:   مکاشفه باب ۱، ۲۱ و ۲۲
✨📖✨
  مکاشفه باب ۱ آیه ۸ 
۸ “من هستم الف و یا، اول و آخر،” می‌گوید آن خداوند خدا که هست و بود و می‌اید، قادر علی الاطلاق.  
✨📖✨
  مکاشفه باب ۱ آیه ۱۱ 
۱۱ که می‌گفت: “من الف و یا و اول و آخر هستم. آنچه می‌بینی در کتابی بنویس و آن را به هفت کلیسایی که در آسیا هستند، یعنی به افسس و اسمیرنا و پرغامس و طیاتیرا و ساردس و فیلادلفیه و لائودکیه بفرست.”  
✨📖✨
  مکاشفه باب ۲۱ آیه ۶ 
۶ باز مرا گفت: “تمام شد! من الف و یا و ابتدا و انتها هستم. من به هر که تشنه باشد، از چشمه آب حیات، مفت خواهم داد.  
✨📖✨
  مکاشفه باب ۲۲ آیه ۱۳ 
۱۳ من الف و یاء و ابتدا و انتها و اول و آخر هستم.”  

No comments:

Post a Comment