Monday, November 27, 2017

let,s think about it.

به دوستي گفتم: چرا ديگر خروس‌تان نمي‌خواند؟!
گفت: همسايه‌ها شاكي بودند
كه صبح‌ها ما را از خواب خوش
بيدار مي‌كند، ما هم سرش را بريديم.
آن‌جا بود كه فهميدم
هر كس مردم را بيدار كند سرش را خواهند بريد.
در دنیایی كه همه از مرغ تعريف مي‌كنند،
نامي از خروس نيست،
زيرا همه به فكر سير شدن هستند،
نه به فكر بيدار شدن!

دولت اسلامی چه چیزی به شما داده و حالا بیایید مقایسه کنیم با جمله ای از کتاب مقدس انجیل


متی 5: 14ــ 16  شما نور جهان هستید,نمی توان شهری را که بر کوهی بنا شده است,پنهان کرد.هیچ کس چراغ روشن نمی کند که انرا زیر سر پوش بگذارد.بلکه آنرا بر چراغ پایه قرار می دهد تا به تمام ساکنان خانه نور دهد.نور شما هم باید همینطور در برابر مردم بتابد تا کار های نیک شما را ببیند و پدر آسمانی شما را ستایش نماید.
من سعی می کنم تا چیزی را که من میدانم و به ان ایمان دارم را به شما انتقال بدهم و شما هم با عقل خود تصمیم بگیرید کدام درست است.


No comments:

Post a Comment