Tuesday, February 27, 2018

🙏مژده برای عصر جدید🙏:
تسلیم کنیم!
دردها یا عادتهای نادرستی که ما را به درد می کشانند، گاهی مانند اعتیادی جدا ناشدنی به نظر می رسند. کسانی هستند که فهمیده اند با تلاش شخصی خود، انگار فقط در یک مرداب دست و پا زده اند.
چاره این است:
تسلیم کنید! به خدا تسلیم کنید، بگویید: ای خداوند من نتوانستم، لطفا بیا و خودت مرا آزاد کن، این درد را این اعتیاد را به تو تسلیم می کنم. در نام عیسی مسیح آمین
آیا می خواهید که آزادتر باشید؟
یک قدم دیگر بردارید:
ای خداوند، ای یهوه! تو نیکویی من بدون تو هیچ کاری نمی توانم انجام دهم، پس نگرانی ها و استرس هایم را و
تمام افکارم را به تو تسلیم می کنم.
یک قدم دیگر هم برویم؟
ای عیسی مسیح! من قلبم را به تو تسلیم می کنم، می خواهم در زندگی من شفا و نور حضور تو و نیکویی تو وارد شود. می خواهم به قلبم بیایی و تمامی دردهای آن را به خونت بشوری و با روغن روحت مرهم نهی! زیرا تو را پادشاه و خدای خود می دانم!
در نام ع
یسی مسیح
آمین

No comments:

Post a Comment